Gyors kiszállítás, akár 1-4 nap alatt! 25.000+ horgászcikk! 100%-osan megbízható webáruház

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Távszerződés


A szerződés tárgya az Horgász Pláza Budapest áruházában található valamennyi termék. Az termékek tulajdonságait, jellemzőit a termékhez tartozó konkrét oldalon találja meg.
A megrendelés elküldésével és annak az Horgász Pláza Budapest e-mail által történő visszaigazolásával a 45/2014 Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre Hedl Csaba egyéni vállalkozó, adószám: 69243264-2-41, statisztikai számjel: 69243264-9329-231-01, 1031 Budapest Prés utca 16., mint Eladó, valamint a Megrendelő, mint Vevő között az alábbi feltételek szerint:
Az Eladó köteles utánvéttel vagy futárszolgálat útján a Vevő által a Megrendelőlapon kiválasztott termékeket az azon megjelölt szállítási címre eljuttatni. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy az Eladó köteles haladéktalanul e-mail vagy telefon útján felvenni a kapcsolatot Vevővel a továbbiak egyeztetése érdekében. Amennyiben a vevővel való egyeztetés kezdeményezünk,de 2 munkanapon belül nem sikerül akkor megrendelését töröljük rendszerünkből!


Vevő köteles az általa feladott Megrendelőlapon megjelölt és az Eladó által a megadott címre kiszállíttatott termékeket átvenni, az Eladó által küldött visszaigazoláson feltüntetett vételárat és a szállítás díját készpénzben vagy kártyával (szállítói,feltételeknek, lehetőségnek megfelelően!) a kézbesítő részére kifizetni. A futárok nem minden esetben tudnak (egy idő után) mindenki felé megfelelő mennyiségű váltópénzel rendelkezni így megkérjük kedves vásárlóinkat, hogy a rendelés értékének megfelelő ellenértékkel készüljenek a csomag átvételekor, átvételénél! Amennyiben a csomagot ezen okból a vásárló nem veszi át akkor a rendelését a csomag visszaérkezésekor töröljük illetve ha a termékekre mégis szüksége lenne akkor kétszeres szállítási költség mellett fogjuk tudni újra kiszállítani számára!

Amennyiben a Vevő a csomagját nem veszi át, visszaküldi "nem kéri" jelzéssel érkezik vissza a csomag, a legközelebbi rendelése esetében már csak kizárólag előreutalással tudja megrendelni az új termékeket, csomagját! Erre a vevőszolgálatunk telefonos egyeztetésével fogjuk felhívni a figyelmét! Addig amíg a csomag értéke meg nem érkezik a bankszámlára addig csomagját nem adjuk át a futárnak! Köszönjük megértésüket!

Amennyiben a vásárló szállítási időt, (másik napot) vagy helyszínt (másik címet) szeretne változtatni azt a csomag feladásának időpontjáig tudja megtenni a webáruház ügyfélszolgálaltánál! Ez esetben a minnél gyorsabb ügyintézés érdekében telefonos egyeztetést javasoljuk! Amennyiben a csomagot már feladtuk akkor a módosítást a Sprinter Futárszolgálat értesítőjén feltüntetett elérhetőségeken teheti meg! Ha a módosítás már nem lehetséges és a csomagot a vásárló nem veszi át, visszaküldi, akkor hasonlóan az előzőekben leírtak szerint, a rendelését a csomag visszaérkezésekor töröljük illetve ha a termékekre mégis szüksége lenne akkor kétszeres szállítási költség mellett fogjuk tudni újra kiszállítani számára!

Itt felhívnám a szives figyelmét a vásárlóinknak, hogy a kézbesítést többször is megkisérli a futárszolgálat, de a pontosítás, egyeztetés nagyban leegyszerűsíti, megkönnyíti a logisztikát és könnyen elkerülhetőek az efféle problémák!

A mindenkori szállítási díjakról fenteb talál tájékoztatót.  


FONTOS: A Vevőnek jogában áll, a megrendelést követően is, még a kiszállítás előtt, a vásárlástól elállni.

Ez esetben az elállás okán a Vevőnek fizetési kötelezettsége nincs!

Kérjük, hogy lemodási szándékát telefonon a 06 20/411-7677 vagy e-mailben csak a bazishorgaszbolt@gmail.com címen jelezheti az ügyfélszolgálatunknak.


Az esetleges jogviták elbírálására Felek a Pest Megyei Bíróság illetékességét kötik ki. Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a 45/2014 Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak.
A honlap használatának segítségével létrejövő szerződések nyelve a magyar, az ily módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat az Horgász Pláza Budapest nem iktatja.
Az Eladó Fenntartja a jogot, a már visszaigazolt, megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag a Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

 

Elállás joga


Megrendelése során Ön az alábbiakkal élhet: a 45/2014 Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól. Ön a szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat.
Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak a sértetlen, eredeti állapotban lévő terméket tudjuk visszavásárolni. Ezért a megvásárolt terméket felszerelés előtt próbálja ki, mert ha nem is működik megfelelően, sajnos csak abban az állapotban van módunk visszavenni, amelyben elküldtük. A termék nem lehet kopott, karcos, az ilyen állapotú termékeket sajnos nem tudjuk visszavenni.
Higiéniai termékeket nem áll módunkba visszavenni, különös tekintettel a szájmaszkokra.
Jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekkel kapcsolatban lásd:
Kormányrendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól: 45/2014

 

   JÓTÁLLÁS ÉS SZAVATOSSÁGI IGÉNY ESETÉN A VÁSÁRLÓ LEHETŐSÉGEI:

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. A garanciális feltételek a gyártók által adott feltételeknek és időtartamának megfelelő hosszúságú.  Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (két) év áll a vevő rendelkezésére.

Kérheti a javítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Bázis horgászbolt a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Bázis horgászbolt szerződött szervíz  partnere a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - vásárló választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető.

 A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő korábban nem jelölte meg a leértékelés okát.

(A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk a Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig.

 

GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodna, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a Bázis Horgászboltba a vásárlást igazoló számlával együtt (2000 Szentendre Dobogókői út 4., Bázis horgászbolt).  

Fontos tudni,  hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Ennek megfelelően vevőtől érkező portós (utánvétes) csomagot nem veszünk át! 

Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára.

Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Bázis Horgászbolt partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor a szervízzel és Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.

A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
Ptk. a hibás teljesítésről

- 45/2014 kormányrendelet 

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.

Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:

  • feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
  • bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
  • botgyűrű betétek sérülése, törése, hiánya esetén ha az bármelyik tipusú átvételnél azonnal nem jelzett hiba.
  • orsók talpának törése vagy görbülése  

Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.

A javításra átvett termékeknek a garanciális elbírálása minden esetben a gyártó szakszervizében kerül végleges elbírálásra, hogy a hiba garanciális vagy sem. Ez ügyben a horgászbolt dolgozói minden esetben csak javaslattal élnek, régebbi esetek tapasztalatával tudnak segíteni az esetek kapcsán!

 

Sajtóhibák:


Az esetlegesen előforduló sajtóhibákért felelősséget nem tudunk vállalni. A képek csak illusztrációk, valamennyi képi anyagunk tájékoztató jellegű.

Felhívjuk szives figyelmüket vásárlóinknak, hogy a leírásokat, a képeket illetve a termékek adatait a nagykereskedéstől kapott információk alapján töltjük fel! Minden nemű eltérés ebből fakadóan adódhat, előfordulhat! Ha teheti minden esetben olvassa végig a termék leírását annak érdekében, hogy a  vásárlása ne legyen csalódás ha nem azt kapja mint amit meg szeretett volna rendelni!

Például többször előforduló probléma a darabszám vagy csomag, azok kiszereléseinek félreértése, a bot vagy spicc, rezgőspicc vagy spicc (mint alkatrész) vagy spiccbot félreértések , rod-pod vagy rod pod láb ahol az ár is nyújthat támpontot sok esetben illetve az elektromos kapásjelző vagy elektromos kapásjelző szett-et szokták összekeverni!

Ha valami esetleg nem egyértelmű kérjük keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hogy minnél pontosabb információhoz jusson!  

 

Panaszkezelés


Az Horgász Pláza Budapest webáruházunk célja, hogy a megrendeléseket megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a megrendelőnek panasza van a vásárlási szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, a panaszát az "Elérhetőségek" menüpontban felsorolt elérhetőségek bármelyikén megteheti. Áruházunk a panaszát, annak beérkezésétől számított 30 napon belül kivizsgálja és a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja Önt a vizsgálat eredményéről, valamit arról, hogy annak elutasítása esetén milyen jogorvoslati lehetőségek állnak a rendelkezésére.

 

Az Ön által megadott személyes adatai kezelésének célja:


a). A honlapon nyújtott szolgáltatások teljesítése.
b). Kapcsolatfelvétel, elektronikus, telefonos, SMS, és postai megkereséssel.
c). Tájékoztatás a Társaság termékeiről, szolgáltatásairól, szerződési feltételeiről, akcióiról.
d). Reklámküldemény megküldése (elektronikusan vagy postai úton).
e). A honlap használatának elemzése.

 

Az adatkezelés jogalapja: az érintett hozzájárulása.


A személyes adatok címzettjei, illetve a címzettek kategóriái: a Társaság ügyfélszolgálattal, marketing tevékenységével kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, adatfeldolgozóként a Társaság IT szolgáltatója tárhelyszolgáltatást végző munkavállalói és megbízottai.
A személyes adatok tárolásának időtartama: a regisztráció / szolgáltatás fennállásáig, vagy az érintett hozzájárulása visszavonásáig (törlési kérelméig).

 

Tájékoztatás az érintett jogairól


Önnek, mint érintett személynek joga van kérelmezni az adatkezelőtől az Önre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférést, azok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen, valamint a joga van az adathordozhatósághoz.
Joga van a hozzájárulása bármely időpontban történő visszavonásához, amely nem érinti a visszavonás előtt a hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.
Joga van a felügyeleti hatósághoz (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) panaszt benyújtani. Az adatszolgáltatás elmaradásának lehetséges következményei: nem tud regisztrálni honlapunkon!
További információk a Társaság honlapján elérhető Adatkezelési tájékoztatóban olvashatók.

 

Adatkezelési kikötés természetes személlyel kötött szerződéshez


1. Az adatkezelő (továbbiakban: Társaság) tájékoztatja szerződő felet (a továbbiakban: érintett), hogy a szerződésben megadott személyes adatait szerződés teljesítése jogalapon kezeli.
2. A személyes adatok címzettjei: a Társaság ügyfélkiszolgálással kapcsolatos feladatokat ellátó munkavállalói, könyvelési, adózási feladatokat ellátó munkavállalói, és adatfeldolgozói.
3. A személyes adatok tárolásának időtartama: a szerződés megszűnését követő 5 év.
4. A személyes adatok adatfeldolgozásra átadásra kerülnek adózás, könyvelés céljából a Társaság által megbízott könyvelő irodának, postázás szállítás céljából a Magyar Postának, illetve a megbízott futárszolgálatnak, számlázás céljából a számlázóprogram üzemeltetőjének.
5. Az érintett természetes személy jogairól és az adatkezelés egyéb feltételeiről szóló tudnivalók a Társaság honlapján elérhető Adatkezelési Tájékoztatóban olvashatók.